Jumppatuntien kuvailut: 

KEHONHUOLTOJUMPPA

Kehonhuoltotunnilla keskitytään vahvistamaan vartalon ydintukilihaksia ja venyttämään isoja lihasryhmiä. Lisäksi tehdään liikkuvuusharjoituksia. Venyttelyn aikana käydään läpi kaikki kehon isot lihasryhmät. Lopuksi lyhyt rauhoittuminen tai ohjattu rentoutusharjoitus. Oma alusta mukaan. 

Maanantai klo 17.45-19.00 Neidonkallion päiväkodilla 
Ohjaaja: Pia Taskinen 

 AAMUJUMPPA 

Aamukäynnistys koko kroppaan! Alkulämmittelyä, lihaskuntoliikkeitä eri välinein, venytyksiä. 

Tiistai  klo 9-10  Uimahallilla alasali                                                                       
Ohjaaja: Karita Soukko    

 LIHASKUNTOJUMPPA   
                                                                                                                                      
Tunti sisältää lyhyen alkulämmittelyn, jonka jälkeen keskitytään  lihaskuntoa vahvistaviin voimaliikkeisiin sykkeen kohotuksineen. Jumpassa huomioidaan koko kroppa ja suositaan toiminnallista harjoittelua. Tunnilla käytetään pumppitankoja, käsipainoja ja steppilautoja. Reipasta jumppaa oman kunnon ja tunnon mukaan.

Tiistai klo 19.30-20.30  Uimahallilla alasali 
Ohjaaja: Sini Aavio 

KUNTO-CIRCUIT 

Monipuolinen kuntopiiri. Jokainen treenaa kuntopiirissä oman kunnon mukaan. Tunti sisältää alkulämmittelyn, koko vartaloa kehittävän kuntopiiriosuuden ja lopppuvenyttelyn.Miehille ja naisille. Myös kertamaksulla tähän ryhmään 5 € kerta.

Perjantai klo 18-18.50   Gesterbyn koulu 
ohjaaja: Sini Aavio/ Pia Taskinen

RYHTI- JUMPPA

Ryhti-tunti on monipuolinen perusjumppatunti, joka koostuu alkulämmittelyssä, tasapainoilusta, lihaskunto-osiosta ja venyttelystä. Tunnilla hyödynnetään oman kehon painoa ja eri välineitä. Ryhti-tunnilla painotetaan niska-hartiaseudun hyvinvointia ja tavoitellaan hyvää ryhtiä. Tunti sopii kaiken kuntoisille.  

Torstai klo 18.45-19.45 Uimahallila alasali 
Ohjaaja: Isa Lemmetty

PILATES

Pilates keskitason  tunti. Suosittuun kehonhallintamenetelmään perustuva tunti, joka kehittää keskivartalon syviä lihaksia, tasapainoa ja liikkuvuutta sekä vetreyttää selän aluetta. Rauhallinen, omaan kehoon keskittyvä tunti, joka etenee progressiivisesti haastavampiin liikkeisiin kauden aikana. 

Keskiviikko klo 19.45-20.45 Uimahallilla alasali                                                         Ohjaaja Marjut Hannelius

Perjantai klo 8.30-9.30  Uimahallilla yläsali                                                              Ohjaaja: Karita Soukko

TEHOTREENI                                                                                                                                                                                                                                        Vauhdikasta ja hikistä menoa tehotreenissä! Treenissä rasitetaan monipuolisesti koko kroppaa ja otetaan tehot irti viimeiseen vetoon asti. Tunnilla otteita crossfit harjoittelusta. Tunti sopii naisille sekä miehille!

Lauantai klo 10.15 -11.15 Uimahallilla alasali   Ohjaaja: Sini Aavio                                                                                                         

TEEMAKURSSIT    

Syksyn uutuutena pidämme lyhytkursseina eri teemoilla liikunnan tutustumis-ja syventymiskursseja. Teemakurssit pidetään sunnuntaisin uimahallin yläsalissa kellonaika vaihtelee hieman kurssista riippuen. Syksyn teemakurssien ohjelma:          

Kehohuoltamo 27.-10.9. klo 12-13.15.Ohjaaja: Isa

Kehonpainoharjoittelu 17.9.-1.10. klo 12-13.15  Ohjaaja: Sini 

Keho ja syke 8.10.-22.10. klo 12-13. Ohjaaja: Laura

Kehonhuolto rullaten 8.10.-22.10.klo 13-14. Ohjaaja: Laura

Stressinhallinta rentoutusharjoituksilla 29.10.-12.11.klo 13-14 Ohjaaja: Pia

Pilates ryhti ja keskivartalon voima 19.11.-3.12. klo 12-13 ohjaaja: Marjut

Keho ja syke 10.12.-17.12 klo 12-13 Ohjaaja: Laura

Kehonhuolto rullaten 10.12-17.12. klo 13-14. Ohjaaja: Laura